12 Şubat 2016 Cuma

Ürün İncelemesi: Rival de Loop yüz temizleme jeli

Baya uzun bir aradan sonra merhaba 
Yazmayı özlemişim. O kadar yorgun oluyorum ki çoğu zaman okuldan gelir gelmez uyuyorum. Ya da ödevlerle boğuşup günü bitiriyorum. Yoğun bir programım var. Oratoryo‚ folklor okul vs.vs.
Neyse sizi sıkmada yılbaşından sonra bence ilk defa büyük indirim yapıldı gratis watsons ve rossman tarafından. Ben de bugün uğradım uzun zamandır almayı amaçladığım bir yüz temizleme jellerine baktım.(Gerçekten çok büyük bir indirim yapıldığını zannedip büyük hayallerle gitmiştim ama o kadar da büyük bir indirim değildi. Büyük olanda hepsi kapılmıştı.). Olsundu :DDD 
Sonuç olarak Rossmana girdiğimde ilk olarak RdL reyonuna yöneldim. Normal fiyatı 10 tl olan ürünü uzum zamandır almak istiyordum ama bir türlü gidip alamamıştım. Bugün gittiğimde 5.99 tl ye aldım. Satış elemanına sorduğumda ve üründen ne amaçladığımı nasıl bir ürün istediğimi anlattığımda sizin için ideal olur dedi. Öneriyor musunuz? Sorusuna ise önermedigimiz bir şey satmıyoruz dedi. Sıcak cana yakın olması çok hoş böyle insanların.
Ürünü eve gelir gelmez kullandım. Yüzümü hiç kurutmadı. Ama daha ilk kullanım olduğu için fazla bir şey soyleyemeyeceğim. Uzun zaman kullandıktan sonra tekrar yazmak istiyorum. Umarım yazıyı beğenmişsinizdir. 
Tekrar görüşmek üzere hoşçakalın 👋👋

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder