3 Şubat 2016 Çarşamba

MÜZİK TUTKUNU

Tam bir müzik tutkunu olarak şunu söylemeliyim ki bu ay harika şarkılar keşfettim ve dinledim.
genelde pop ve rock olan tercihimin içine biraz da ama çok az bir şekilde rap girdi diyebilirim. kendime bu aralar çok şaşırıyorum çünkü hiç dinlemediğim şeyler dinleyip izliyorum :/ 
1.Şarkı Serdar Ortaç feat. Hande yener = İki Deli şarkısı.
Bol dinlenen bir şarkı olduğuna eminim. İlk çıktığı zaman hiç dinlemediğim bu şarkıyı sonradan sevmeye başladım  :DD
2. Çok dinlediğim şarkı ise Güliz Ayla = Bahsetmem Lazım. Zaten Sıla albümün  prodüktörlüğünü yapıyor yani işin içinde Sıla olunca kötü olma lüksü yok bence :DD
3.Şarkı ise Duman Elleri Ellerime bu şarkıyı çok seviyorum. Zaten Duman grubuna hayranım
4. Şarkı ablam sayesinde heergün dinlediğim ve dinleye dinleye sevdiğim bir şarkı hsghjs Murat Dalkılıç feat. Boygar = Leyla 
5. şarkı ise Kelly Clarkson = Because Of You 
Bu Şarkılar son 1 hafta içide en çok dinlediğim şarkılar olmalar birlikte sıralama yapılmamıştır 
Tekrardan görüşmek üzere kendinize iyi bakınnn 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder