24 Şubat 2016 Çarşamba

SIKINTI

Ciddi anlamda birkaç gündür sıkıntılıyım. Nedenini bilmiyorum ama iki gündür içimde bir sıkıntı var. Her şeyden bıkmış ve tiksinmiş bir insanım. İnsanlarla laubali olmayı çok sevmiyorum genel olarak tabii bazı insanlarla. İnsanlarla arasında hep çizgi olan bir insanım. Ama son günlerde bunu daha çok belli ediyorum. İçimden öyle geliyor çünkü. Samimiyetsizliğe gelemiyorum artık. Bana samimi davranmayan insanlara tahammül edemiyorum. Hep böyleydi ama şimdi daha çok belli ediyor kendini bu his.
Anıl'ı özlüyorum iple çekiyorum yazın gelmesini ve onun yanına gitmeyi. Ondan da bir yazımda bahsetmek istiyorum. Okul da bazı insanlar artık bana embesil geliyor.
Her öğle arası ablamları arayıp beni bu embesillerden kurtarın diye yalvarır oldum. Dudağımda uçuk çıktı. Daha fazla saymak istemiyorum ama benim bir nebze de olsa içim ferahladı. Umarım siz okurken sıkılmazsınız. 
Tekrardan bir yazımda buluşmak üzere 👋 

1 yorum:

  1. Yaaaaaaaaaaaaaaaaaaa neden bahsettiğini haber vermedin :') az kaldı,pozitif kal!

    YanıtlaSil